🇨🇿 Továrna na originální dárky - Vyrábíme šperky, které vykouzlí radost 🤩

Vaše žádosti a reklamace vyřídíme hned ! Pokud se Vám šperk poškodí, zdarma vyrobíme nový ! 🫶

Váš košík

tvůj vozík je prázdný

JAK RYCHLE MŮŽETE ODPOVĚDĚT NA MOU OTÁZKU?

Ve společnosti Luvya jsme hrdí na to, že poskytujeme výjimečné služby zákazníkům a včas odpovídáme na dotazy. Náš tým pilně pracuje na adresování zpráv a e-mailů v pořadí, v jakém je obdrží, se závazkem poskytnout odpověď do 24 hodin. Vážíme si vaší přízně a těšíme se, že vám pomůžeme s jakýmikoli dotazy nebo problémy.

MOHU PO ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY ZMĚNIT SVOU DODACÍ ADRESU?

Když u nás zadáte objednávku, náš tým okamžitě zahájí zpracování vaší objednávky, abychom zajistili, že se k vám dostane co nejrychleji. Vzhledem k rychlé době zpracování nemusí být vždy možné zpracovat požadavky na změnu adresy. Pokud si všimnete chyby, kontaktujte nás prosím co nejdříve s vaším jménem a číslem objednávky, abychom se mohli pokusit provést nezbytné opravy před odesláním vašeho balíku. I když nemůžeme zaručit, že budeme moci provést změny, jakmile váš balíček opustí náš sklad, uděláme vše, abychom vám pomohli.

JAK DLOUHO JE LHŮTA ZPRACOVÁNÍ?

Ve společnosti Luvya jsme hrdí na řemeslnou zručnost a pozornost k detailu, která je součástí každé personalizované objednávky. Vezměte prosím na vědomí, že personalizované objednávky vyžadují více času na výrobu a zpracování. Obvykle se doba zpracování objednávky pohybuje mezi 7~8 pracovními dny po dni, kdy jste objednávku zadali, než objednávku odešleme k přepravci. Zatímco většina balíčků je připravena do 24 hodin, mějte prosím na paměti, že během mimořádně vytížených období se doba zpracování může prodloužit až na 3 pracovní dny po dni, kdy jste zadali objednávku. Oceňujeme vaši trpělivost a pochopení, protože pracujeme na tom, aby byla každá objednávka vytvořena s maximální péčí a přesností.

VŠEOBECNÉ INFORMACE O DOPRAVĚ:

Ve společnosti Luvya jsme hrdí na naše efektivní zpracování objednávek a přepravní služby. Náš sklad zpracovává a odesílá všechny objednávky ve všední dny od pondělí do pátku, kromě velkých svátků. Poté, co u nás zadáte svou objednávku, bude váš balíček odeslán do 1-3 pracovních dnů a krátce poté obdržíte e-mail s sledovacím číslem. Pro naše vážené zákazníky v České republice a v zemích/regionech, jako je Kanada, Evropa, Velká Británie, Austrálie, Nový Zéland atd., využíváme jako dopravce především DHL nebo YunExpress a přeprava je zdarma. V závislosti na vaší lokalitě jsou balíčky obvykle doručeny do 5–14 dnů od data odeslání. Upozorňujeme, že dodací lhůty se mohou lišit a nemůžeme nést odpovědnost za neočekávaná zpoždění způsobená přepravcem nebo celním odbavením.

PŘIJDE MI OBJEDNÁVKA V JEDNOM BALÍKU?

Pro vaše pohodlí můžeme vaši objednávku odeslat v několika balíčcích, které mohou být doručeny v různých datech. Doba dodání každého balíku se může lišit v závislosti na místě určení a způsobu dopravy. Máte-li jakékoli dotazy týkající se vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat pomocí odkazu „Kontaktujte nás“ na našem webu.